RSS

spontaneous girl

ya. aku mmg spontan. utk merancang mmg ada, tp aku lg suka perancangan yg spontan. ini aku belajar dari company aku, Accenture. raya tahun lepas situation - aku merancangnya sejak Julai 2008, untuk mengambil cuti pada Oktober tahun itu. tp sehingga 1st week of october cuti ku tidak di approve lagi. Ticket dan semua perancangan telah di aturkan, jika cuti ku ttp tidak d luluskan, aku nekad ambil cuti sendiri. haha. nasib ku baik sbb 3 hari sebelum penerbangan ku balik ke Kampung Halaman KK, my boss approved my Leave. wawi.. n sejak itu, aku tidak mmbuat perancangan teratur lagi.

teringat movie "Yes Man". i like the film very much. cos the situation of work life, is almost same as my work life. Pergi kerja, smpai office duduk depan laptop, tgh hari - lunch, ptg- balik rumah, mlm - tgk tv kalo tkder channel best - tidur. mcm tu la seharian, mmg membosankan. nasib baik hujung mgu penuh dgn aktiviti2 spontan yg slalu ku lakukan, haha. 2 mgu lepas aku secara mendadak nya membuat kputusan melawat adik Ima d PLKN Sepang, dengan keadaan fizikal yang kurang sihat, ku tetap gagah kan jua merayau mencari d mana kah Kem PLKN Pricess Haliza ini, bersama kawan2 ku akhirnya ku jumpa juga Kem yg sangat pedalaman itu :0 balik dari melawat adik, kami trus merancang main Paintball, 2 court paintball kami jalani dan kedua2 pun tutup. ini la perancangan spontan, tp tak mengapa lain kali kami dah tau :) so Ms Aiza, tlg arrange kan paintball kita ok! heee.

0 ulasan:

Post a Comment