RSS

10.01.10

Jutaan perhargaan buat keluarga ku yg berusaha keras menjayakan majlis pertunangan ku..hehe..formal la plak :) Alhamdullilah semua berjalan lancar, dengan keramahan penduduk kampung sri pandan berjaya menambat hati keluarga mertua ku..hee.. Buat jiran2 yang yg sporting dan membantu memeriah kan majlis, sponsor kek, kueh brongko, muffin, kuih muih lain2, rakam video majlis, aunty2 tlg makeup, sedara mara yg pinjam kan dulang2, katerer kawan ummi(masakan makcik sgt best!!), fotografer boyrock, sangat terima kasih atas sokongan sume :) aku beruntung jadi warga sri pandan!! yeah!! haha.













Alhamdullilah semuanya selesai.. hasil perbincangan tarikh kami di ijab kabul kan 12.06.10. Mudahan semua nya berjalan lancar.. amin..

2 ulasan:

Eimie said...

Aiiii selamat dah kau bertunang yer Elaq.. Mcm mana, mesti seronok dan berbunga-bunga hati kan... hehe dah lama aku tak komen kat blog, nak komen gambar kat facebook, byk sgt gambar nak di komen, so tak terkomen, sebenarnya tak tahu apa nak cakap.. anyway tahniah... tak lama lagi plak bergelar isteri la kau yar..

kayrel said...

elaq.. tahniah2 lagi sekali dari aku..
suka tgk gmbar2 elaq masa tunang tu. sapa yg mekap tu elaq?

pastu aku nak komplen muka garang elaq tu.. aku tak takut ar.. kekeke =D Anyway, congratulations once again.

Post a Comment