RSS

No more Bandar Tasik Puteri :| just rent a cute apartment at Puchong :)



Kawan2, ari tu aku dah terlanjur cerita pasal rumah yg di idam kan. unfortunetely kami dah tolak rumah tu sbb pemaju tu cuba menipu kami :( Then last saturday amir and aku pg tgk satu rumah sewa kat puchong.Rumah tu just nice, memang tak besar, tapi cukup2 la memuat kan aku and bakal suami..hehe. InsyaAllah Amir akan masuk rumah tu bulan march, and after our nikah kami akan tinggal sana.
Actually owner rumah tu boss amir - Mr. Tan. Dia sangat baek ok dan sgt consider orangnya. Maintenance fee and bill air dia tanggung, then nati dia swuh orang cuci rumah, so kami masuk and bawa barang jer ;)
Pemandangan luar balcony



Amir and Mr Tan bincang2. sila abai kan debu kat tiles yg 10 inch itu.


aku dapat tools ni dari tenet, exciting! then aku pon wat floor plan.


kawasan bawah rumah.
So kpd adik ku ima, nanti bulan 6 aku akan rajen2 amek ko di hostel and bwa rumah jadi orang gaji a.. haha.
p/s - aku memain ja la ima.


3 ulasan:

Eimie said...

Best betoi dapat tuan rumah mcm tu..

Anonymous said...

len kl kn bek ngan bos...haha..x gtu amir?

-nitesoul

Anonymous said...

hi, mcm mane boleh ditipu pemanju? cite la skit? sy plan nk beli rumah fabula tu jugak :)

Post a Comment