RSS

i am back!

hihi, last post september 2010, skg ni dah december 2o10.. mmg berhabuk bersawang blog ni.. banyak sgt terjadi smpaikan buka laptop kat rumah mmg tak sempat la.. anyway skg ni memang super duper bz.. tak tipu o0oo0.. dengan new life status skg.. nak balance life, nak maintain kerja..

so skg ni tktau nak crita dari mana, sbb byk sangat la terjadi.. hihi. first of all, nak congrats tuk adik aku ipa yang bertunang masa raya haji baru ni.. tuk pengetahuan aku n husband yang tolong buat 2 3 dulang hantaran, hehe.. berbakat rupanya husband aku ni.. masa kami kawin ari tu dia tak cakap pon nak gubah hantaran dia, masa adik aku tunang ni plak baru dia nak tunjuk bakat:p

masa balik kampung raya haji tu juga, aku and husband jadi sukarelawan majlis korban. hehe, aku and husband telah menyandang ajk pendaftaran :p jgn tak tahu, susah juga jadi ajk pendaftaran, haha.

slain daripada tu aku dah lupa igtan dah apa yang berlaku..hihi.. tu la lama sangat tak jenguk blog, ini lah akibatnya.. huhu. even kat fb pon skg mmg jarang bukak..ish3..

and last week kitorang pg parents expo :D syiok! tahun depan bole pg lagi..hehehee.

3 ulasan:

Anonymous said...

amboi...baru muncul ke??lm sggh nyepi...dari p bercuti smpai la ke expo brgn bayi...mmg klau nk tulis mau 17 pagr nih...hehe

liEza said...

..slm..bes bc blog ni..plg untung la awk dpt husband yg pandai msk, wat hantaran..cool~!

nurl said...

hai bulan, salam pkenalan:) thks..

Post a Comment