RSS

cinta.kasih.sayang

tajuk pergh jiwang nk mampus..hehe. sebenarnya nak cerita pasal cinta kasih dan sayang ni la.. pada hari ini seperti biasa aku kerja sangat bz (mmg tkder words lain selain bz okeh) dan si cinta kasih sayang ku ini iaitu tunang ku - encik amir; dia tiba2 sms aku pada pukul 5.27pm kata dia eksiden and luka teruk. oleh kerana aku yang terlmpau byk issue2 kerja yg perlu di settle kan aku agak lewat balas sms dia tuk tya kabar eksiden tu.
di jadikan cerita lepas aku reply sms dia jawab balik - kakak yg langgar dia tuh dah bawa pg klinik dan belanja dia makan skali. hurmm (masa tu aku tarik nafas panjang tuk legakan diri sendri) so aku pon sedaya upaya setle kerja aku apa termampu dan balik awal tuk lawat amir. Masa tu memang aku tanak kalut2 sangat so dalam pukul 7.30pm aku kemas laptop and balik tinggalkan sume tmasuk kerja yg tk pernah abes tu.
So sampai kat flat amir aku dengan sabar tunggu kat keta tanpa kol dia pon (sebab aku tahu dia eksiden, so aku tanak dia rush2 turun bawah) tunggu dlm 5 minit aku nmpak kelibat dia dengan jalan tempang; ya Allah.. sian nya la tunang aku ni.. (aku rasa bersalah yang amat!) so aku kalo dah rasa bersalah kaku jer la, tkleh bebel banyak sbb dah buat salah. So aku pon drive pg kedai makan berhampiran sambil dalam perjalanan amir pon cerita kejadian yang berlaku.. huhuhu... masa tu aku tak expect boleh jadi smpai mcm tu.. :(
Sesampai kat kedai makan, keluar kereta and amir tolong aku angkat beg laptop DAN TIBA TIBA dia berjalan seperti biasa; eh eh, betul ker eksiden ni? aku pon pelik -.-
huhuhu.. rupanya2 cerita tadi itu hanya rekaan semata2 okeh! dia saja nak tipu sunat kt aku sbb nak tarik perhatian aku.. ya Allah.. boleh pulak macam tuh????? (aku sangat geram wahai encik tunang!!!)
so skang, memang dah pasti saya Nurlailah khadijah awaluddin lebih mementingkan awak wahai Amir Hamzah daripada kerja saya... puas?
hahahaha.. memang aku akan igt smpai bila2.. huhuhu

1 ulasan:

Anonymous said...

hehehe...tu la...sape srh x pdulik en tunang..kang tpksa dia wat gtu srh awk balik awal n luang ms mkn mlm sm2...comel kan?haha...

-nitesoul

Post a Comment