RSS

facial herbaline

sabtu baru ni aktiviti adalah kerja dan aku meyempat kan diri pg facial dengan amir, bukan nak bgtau orang aku pg facial la.. tapi nak rekemen kat korang2 yang mmg tmpat ni sangat best!

tak dapat nak tgkap gmbar sbb kat dlm facial spa tu lampu sangat la malap.. ala2 romantik la konon.. so camera aku ni mmg tk nampak apa2. hehe. actually adik aku ipa yang rekemen product ni.. mmg bagus product dia tp aku tk pakai.. pg facial jer la.. he.detail pasal facial as below;

  • product : herbaline
  • tempat : depan sunway pyramid
  • promotion : first customer akan dapat basic facial yang normal price rm77, after promo price rm28.
  • package include : foot bath, herba aromaterapi (dia swuh kita sedut herba), remove dead skin (pakai alat canggih yang menyilukan telinga), kasi muka wap panas, remove black head and white heat, picit2 pimples kalo ada, massage leher bahu tangan (mmg best smpai aku tertido!) , eye mask, and at the end dapat fish spa (ikan dia sangat besar, mmg ready nk mkn kaki manusia)
  • Duration : 2 jam

okeh, if interested bole la tya direct..bubye

0 ulasan:

Post a Comment