RSS

Mungkin Nanti,

Umur sudah pun 23 (bulan Nov ni 24),hehe. Semakin banyak komitmen yang harus di fikir, aku jadi pening.haha. bajet kahwin, tukar kereta, rumah.. memang memerlukan perbelanjaan yang sangat banyak. Hari ini aku pertama kali aku membeli majalah pengantin. Dulu masa Kak Sheera (ex-Room mate aku) beli majalah tu aku tak baca pon jenis2 majalah macam tu, tiba2 hari ni aku terbeli sebab aku tak tahu nak mula daripada mana.haha. ya la, tak ada tempat rujukan kakak dan abang. Maklum lah, anak sulung. Aku Cuma nak perkahwinan sederhana, dengan bajet sederhana tapi nampak comel. Tak mengapalah kalau tak nampak mewah, tapi yang penting nampak simple and sweet ;)

Majalah yang aku baru beli ni memang memuaskan hati, semua yang aku harapkan ada panduan dan petua untuk orang2 yang lost macam aku. Even check list pun dia ada sediakan sebagai panduan. Sebenarnya aku memang ada buku wedding planner sendiri, hehe. Sebelum ni aku Cuma senarai pendek barang2 hantaran yang perlu ada dan perlu di beli. Dalam buku wedding planner aku ni dah bermacam aku conteng, buku ini di ibaratkan coretan impian aku.haha. apa tidak nya, even design interior rumah aku pon ada dalam tu ;)

1 ulasan:

kayrel said...

wahhh.. elaq, kagum nya aku.. tak sangka ko dah start buat persediaan rupanya.. :)

Post a Comment