RSS

14.11.09

i will never forget the moment for my entire life =)

Amir mmg betul2 wat suprise kat aku (suka sgt!)..dia kata-"pakai baju formal esok kita pg dinner yer".. aku pon punya la main susah match kan baju formal..takkan aku nk pakai baju office kot.. so aku padankan baju lace itam yg penuh labuci kat dada dengan sluar office yg lebar aku tu, tudung pakai selendang itam.. dan hasil nya, tidak la mengecewakan..hehe. Semalam dengan hujan renyai2 Amir tiba tepat pada masanya, pukul 8.15. ya, mmg di akui dia mmg perancang yang baik.. :x aku mmemang dah tak sabar nak tahu ke mana dia nak bwa aku, masuk ampang dan drive masuk lagi hingga ke hujung smpai ke kawasan2 sunyi, cuma nampak rumah2 banglo sekitar nya.. at the end kami smpai tempat di tuju- the tamarind spring restaurant - http://www.tamarindrestaurants.com/
dan aku di maklumkan amir;ni adalah the best restaurant in malaysia pd thun 2008.

Menu pada malam itu; aku pon tak igt nama popular nya, tp yg aku tahu ada ikan, sotong, daging, dan sup ketam.. makan mmg sedap tak igt dunia.. sumpah aku mmg kenyang gila.. haha. Amir pon sama. Abes menu utama kami, Amir kemudian pasang lilin kek tuk aku, dan yg manis nya.. pelanggan2 mat saleh kat sekiling tepuk tangan and ucap congrates kat aku.. heheee.. aku dan amir dan tersipu2 malu. Service layanan kat restaurant ni mmg high class hotel 5 bintang (as what i can see) dan masakan pon sedap especially daging, pergh..isi empuk, manis dan sedap. Thks hunny for the dinner!


chocolate indulgence -nyummy!



masakan enak2 belaka sesuai dgn harganya..haha.



shrimp - rm38 bbq beef - rm37
sumpah. ini first time aku mkn benda mahal mcm ni (tidak termasuk company dinner/lunch/mkn2 event)


sup ketam and asparagus - rm17 semangkuk


nama masakan lupa, tp mmg sedap dan empuk serta manis isi nya- rm89



my dear



setelah penat menghabiskan hidangan.




ohh..sgt gembira dan bahagia!


thks dear =)


aku sangat la terharu dengan suprise ni.. and aku berpikir, kalau amir just bawa aku pg kedai mamak jer? macam ni ker terharu aku? wu..aku kena muhasabah diri..jgn terlalu materialistik laila! kasih syg bukan boleh ditunjukkan dengan brg2 mahal jer..kan kan.. Amir dear, thks for the momento =)

6 ulasan:

kayrel said...

wahhh.. congratulation elaq.. comey betoi aku tengok..

nurl said...

ohh..terima kasih nija.. apa yg comey? udang itu kah? hahaha. Nija, aku suggest ko tukaq nama- you are not se student anymore..hehehe.

kayrel said...

haha.. tukar nama ke? tp aku dah tersedap dengan nama tu.. any suggestion for my new nickname?

nurl said...

oyer. aku suggest - aniz
lawa nama tu.. menggambarkan orang yang sgt ayu, hihi. letak jer dulu nma tu, lama2 kang ayu jg la org dia :)

kayrel said...

apa aku ni tak ckup ayu ker elaq? hahaha... ayu apa.. tp nama tu too common la.. ada suggestion lain? ehehe

Anonymous said...

cik ela...hope u will be happy wif him forever n ever...those dishes looks dilisies lor...can u tapau for me nex time meh cik ela...
-nitesoul

Post a Comment