RSS

Pagi Khamis yang tenang =)

Hari ini parking kereta semua kosong.sbb Esok raya - yeay! hehe. Bulan dah pun menginjak ke December, lagi sebulan hari pertunangan ku akan berlangsung.

Semua persiapan dah pon diaturkan (aku dah update Entry "Persiapan" - all DONE!) Alhamdullillah. Susah jugak kalo persiapan dah complete, pasal aku akan cari kerja lebih seperti sekarang; aku dah mula servay2 harga fotografi untuk pertunangan ku. hehe. Mula2 memang tak ada plan untuk ini :pso di sbb kan pertunangan ku di adakan di kediaman ku - KK. Aku pon minta tlg adik ku kalo2 dia ada member2 freelancer photography. dia berikan aku dua pilihan. aku rasa tak layak aku nak compare kemahiran kedua2 nya sbb aku bukan dalam bidang ini. Untuk langkah permulaan aku tya quatation kedua2 nya.. Tapi oleh kerana aku sgt bz (kecuali hari ini kerana aku lost direction dari ketua ku..dia missing in action..hehe) aku blom smpat check email dlm fb! (tuk pengetahuan kat office client ni tkleh access fb) hu.. dukacita. Harap semua nya berjalan dengan lancar.Amin.
**Entry ini ditulis pada pagi tadi.

0 ulasan:

Post a Comment