RSS

Tarikh Keramat ku

Di mulakan dengan Bismillah.. Moga Allah mempermudahkan segala jalan dan di perkuatkan iman hendak nya.
Semenjak dua menjak ni kerja memang tersangat la padat, sehingga nak surf blog pon punya la susah. hurm, so hari ini aku nak mulakan dengan tarikh2 penting =)
Lepas perbincangan dari pihak keluarga amir dan aku so kata putus tarikh untuk pertunangan dan pernikahan dah pon di buat. Alhamdullilah, semua berjalan dengan lancar.. berikut adalah tarikh2 keramat yang aku nak announce:-

Tarikh Pertunangan : 10.01.2010
Tempat : Rumah kediaman Laila, KK Sabah

Tarikh Nikah dan kenduri 1: 13.06.2010
Tempat : KK Sabah

Tarikh Kenduri 2 : 11.07.2010
Tempat : Rumah kediaman Amir, Tasek Gelugor, Penang.

Sekian sahaja pengumuman tarikh2 penting ini. hehe. So sekarang persiapan sikit2 perlu dibuat menjelang hari besar kami.

2 ulasan:

kayrel said...

aku nak g kenduri umah ame.. heheh

Anonymous said...

sm2 la kita berdoa agr psgn ni bhgia hgga akhir hyt...gaduh ckit2 tu biasa la kan cik ela...so pasni klau gaduh make sure pakai pakai glove..so we can minimise da injury...ape aku mrepek ni...mrh plak kang cik ame tu...
-nitesoul

Post a Comment